Påskkort

I år blev det två påskkort. 
Ett till mamma för att jag tyckte det var dags att byta ut julkortet och vi träffas inte över påsk eftersom hon åkt till fjällen.
(null)
Åh, vad jag ville ha det här stämpelsetet från Card-io majestix. Visst är stämplarna underbara? Jag använde en typ av mall i stämpelverktyget så man bara snurrar på papperet så blir stämplarna jämt fördelade.
På tal om stämpelverktyg, jag har beställt ett till från, ett för mig, okänt märke, men det såg ut som Nellie Snellens men var billigare. Jag tänker klä det med tack’n peel så jag slipper montera gummistämplar och att få gamla gummistämplar att sitta kvar.                             Så får mitt gamla verktyg vara till dom stämplar som har bra foam och clearstams.

Det andra kortet kom jag på att jag nog redan bloggat.
Men jag har inte bloggat påskpresenterna vi fick av kompisarna.
(null)
Så fin grej hon pysslat ihop, älskar den!
(null)
Och en fin tändsticksask och ett paket ägg som jag glömde fota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0