Trippelgratulationskort

Brorsans mellandotter och hennes man fyller år rätt nära varandra och dessutom i närheten av deras bröllopsdag så i år blev det bara 1 kort som dessutom innehöll en Påskhälsning.

(null)
En otroligt fin gammal hÄnglastämpel använde jag och dom fick lädermössor och han läderbyxor eftersom dom firar läderbröllop. Det bruna bakgrundspapperet torrembossade jag så det skulle föreställa läder, inte världens bästa imitation…
Grattishjärtat ser ut att vara en Die från Roxstamps. Majapapper och kanske papper från Bildmålarna. Hittade en skiss jag följde, blir lite lättare för mig att komma igång. Swirlsen runt kanten vid motivstämpeln är från Stempelgledje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0