Växthus

I en adventskalender från Gummiapan så var det en die till ett växthus. Vickan som jag jobbade med innan jag flyttade norrut hon tyckte om att odla i sitt växthus så jag tänkte att det skulle passa till hennes födelsedagskort. 
(null)
Jag hade eller hittade inga små växter jag kunde ha i växthuset. Den enda jag hittade var en stor beta med blast och lite rötter, rötterna blev lagomt stora att använda. Men det är ju tidigt vår så det borde inte vara så grönt och lummigt i växthusen ännu. Lite marksten kring växthuset, en kruka med ett träd och en vattenkanna. Allt från Gummiapan. Texten är från JessInk. Distressade en molnig himmel och kladdade lite färg som gräs/mark. Växthuset stansade jag ut 3 gånger men använde bara ramen på dom två bakre för att få lite dimension.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0